pizzaday!

Eftersom jag träffade Cissi igår och vi gjorde som vi alltid gör..söp oss fulla, så har jag varit bakis hela dagen idag. Det tog mig fyra timmar att bestämma mig om jag skulle gå upp ur sängen för att handla nåt ätbart. Hade tänkt att åka över till syrran och ungarna på eftermiddagen, men det sket sig. Istället har jag sett klart hela boxen med Gilmore Girls som jag köpte för ett par veckor sen. Det har varit ett frenetiskt tittande och jag har helt isolerat mig från resten av världen. Det här är ju dock under de timmarna som jag varit vaken, men inte varit på jobbet. Den mesta tiden har trots allt gått åt på jobbet. Trodde att jag skulle få en hyfsad lugn fredag på jobbet men nej nej, jag fick istället börja klockan sju och kom inte därifrån förän kvart i sex...hejja! Det betyder att bärsen med Cissi inte blev av förän vid sju, vilket är något senare än vanligt, därför lyckades vi hålla igång till tolv (?!) igår!! Otroligt sent för mig på en fredag!

När jag äntligen lyckades ta mig ur sängen idag så gick jag och handlade allt för att kunna göra pizza, bakismat! Fast jag är ju inte den som går 20 meter utanför porten och köper pizza på pizzaplejset, nej nej, det ska, trots att man är svinbakis, göras en egen specialpizza. Här har ni bildbevis på världens godaste pizza!! Enjoy..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0