kryssning!

I helgen som var åkte jag och några polare på kryssning till Talinn. Vi stack direkt efter jobbet och kom hem på söndag vid 10 på förmiddagen. När vi checkade in visade det sig att man var tvungen att ha pass med sig. Till Tallin?!?!?!? Vi hoppade på i alla fall..vi hade en jäkla tur när vi gick av, det var passkontroll men inte av alla..Tullen plockade in vissa personer. Vi hade grymt kul på båten, inte så stor båt kanske, men man gör det ju till det man vill att det ska vara. maten var inte den bästa, men drickan fungerade bättre! ;-)
vi hade två hytter och var totalt 6 pers. Jag var uppe på fredagen och spydde..det är märkligt för jag mådde jäkligt bra hela kvällen.. Jag har lite ångest över att jag spelade bort 300 spänn på black jack, men det var ändå kul! Jag gillar stämmningen på kryssningar, det är verkligen inte samma sak som att gå på krogen..

Hoppas på ytterligare en krysning i april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0