Kan det bli bättre? Det beror väl på vad man gillar..

Kan det bli bättre? Jag är hemma, har ätit godaste lasagnen någonsin (disken tog jag hand om direkt), jag har nu sveriges skönaste pyjamas på mig och kollar nu på film med ljus tända i hela lägenheten och jag har dessutom en kopp te. Mys mys!! Inte nog med det så är hela lägenheten städat också, har ju haft städryck här i tre dagar. Saker och ting börjar ordna upp sig.

Idag på dan åkte jag förbi Micke i hans garage, han hjälpte till å byta lampa på bilen. Höger fram hade pajjat igen av nån anledning. För nån vecka sen var jag föresten på verkstan å kollade vad det skulle kosta att göra en 12.000 mila service. Det skulle gå på 5020:-. Blev lite förvånad, jag trodde det var dyrare. Däremot skulle det kosta 1500:- att koppla ut airbagen på passagerarsidan, det kom som en chock! 1500 spänn, är det inte bara å skruva på nån skruv så är det klart sen?! humpf!

Nu ska jag hoppa ner i sängen..tänkte gå upp tidigt imorgon så jag vänjer mig vid jobbtider igen..kan ju inte gärna komma till jobbet vid tio.. ;-)

hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0