lördag & söndag

Igår åkte jag och Johan och köpte en ny dator till mig! En bärbar, den passar perfekt i mitt nymöblerade vardagsrum, nu ser det inte ut som ett ungdomsrum längre..det blir ju annars så när man har samma prylar som när man bodde hemma, men nu är det inte mycket kvar. När jag tänker på det så har jag nog inte nånting längre som jag hade när jag bodde hemma..inte heller som när jag bodde i Haninge. förutom sängen, men den köpte jag efter att Erika hade flyttat ut därifrån så den hade jag bara i 3 månader i Haninge, sen flyttade jag hit. Försök förstå att jag har bott här i 1 år och 3 månader (snart). Shit..det är ju lång tid.. :-) Det betyder att jag har jobbat i Kista lika lång tid. Började nog 3 veckor innan jag flyttade.

Igår ringde förresten chefen. Inbrottslarmet hade gått i en lokal så jag var tvungen att åka dit för att se om nåt var borta. Jag drog med mig Johan dit eftersom han var här hos mig, så mötte vi upp chefen (som hade med sig hela familjen), sen gick vi runt och kollade. Det verkade inte som att nåt var borta, eller sönder, men det stog på larmrapporten att en dörr hade lagats. fast det stog inte vilken dörr.

Nu har jag tvättid som väntar.

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0