min nya soffa!

Igår fick jag äntligen tag på en soffa. Hittade den på blocket, jag lyckades se annonsen 2 timmar efter att den lagts in så jag blev först till kvarn! Har ju gått på en nit tre gånger innan för att någon har hunnit ta kontakt med säljaren precis innan mig.. *humpf*. Hur som helst så ringde jag min kära svåger som verkade bli överlycklig över att få bära tungt, fick också tag på Johan som ställde upp med stor bil och arm muskler. Efter lite pust och flås var soffan upp i vardagsrummet. Jag fick inte hjälpa till å bära, min svåger tyckte istället att jag skulle hålla mig undan och vara stilla..! *humpf* grabbarna vägrade erkänna att den var svintung, det är ju en bäddsoffa..med sänglåda under ena sidan.. den var tung, det syntes!
det finns inte direkt någon golvyta kvar i vardagsrummet nu, så jag får väl säga att det är fullt nu.. ;-)

bilder kommer inom kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0