imorgon bär det av..

..mot Danmark! Ikväll har jag varit hemma och packat och städat lite i lägenheten. Allt är nu klart och jag kan ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon åker jag ut till Hässelby, ska vara där vid nio ungefär. Då kommer den stora utmaningen, att få in alla grejer i bilen! Herregud, det är ju fullt redan nu! Det knepiga är ju också att det ska packas fler gånger om..jag menar..varje gång vi åker till en annan camping så ska ju allt in igen. suck. Alla är i alla fall extremt laddade och jag vet att det kommer bli grymt kul! Bloggen kommer få ett uppehåll på två veckor nu, men när jag är hemma igen så har jag bilder och text så det räcker för hela året!

trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0