kort uppdatering..

Dags för ett inlägg nu va? Massor har hänt sen sist men det finns inte en chans att få med allt här. Det dagliga är att jag är på jobbet och efter det åker jag antingen till syrran eller till träningen. Utöver det händer inte mycket alls..är nog mer hos syrran än på träningen..det är typ en vecka kvar tills deras tredje unge ska komma, kul julklapp! ;-)

Idag ska jag glida över till mickes garage, ska dit och försöka meka in den tredje barnstolen. Hur många ungar får man in i en Prius? Vi får se... ;-)

Tyvärr går man väl utan julkänslor eftersom vi som vanligt är utan snö men jag har ändå varvat ner och börjat tänka ledigt...tisdag är min sista dag sen börjar jag inte förän den 12:e igen! underbart! Som vanligt är jag ute i sista minuten..klapparna är inte klara på långa vägar. Suck.. måste dessutom hitta en viss röd dräkt som används en gång per år..skönt att det inte är min tur i år!! mohahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0