23:e december!

Imorgon är det äntligen dags, då kommer tomten! Jag ska skriva några rim idag, men efter det är jag klar! Jag kommer vara hos syrran och det blir väl packat med folk som vanligt. det blir jag, syrran, John, ungarna, morsan, Johns föräldrar + hans brorsa och  tjej. Några fler? Har faktiskt inte stenkoll på hela hans släkt.. Däremot blir det min första julafton utan min pappa. Han firar jul med Ulla. De ska åka båt med några vänner så de kommer inte att vara hemma. det blir konstigt utan farsan.. :-(

Jag var hemma hos farsan och Ulla för första gången för några dagar sen. Jag var precis på väg hem till syrran när han ringde och frågade om jag kunde svänga förbi hos dom och hämta några julklappar..självklart gjorde jag det. Är ju inte allt för ofta man får chansen att träffa honom längre...Fick förresten ett julkort av dom i går.
själv skickar jag inga kort, bara att ta reda på folks adresser verkar meckigt.. jag skickar roliga mail istället!!

Tror att jag måste göra nån plan för imorgon också, eftersom nya bebisen inte har kommit ut ännu, så tar jag bilen. Det blir julmust hela kvällen! eventuellt så ska väl morsan åka med mig ut..ska väl vara där vid tio eller nåt. konsake ska ringa folk å se hur planen ser ut.. :-) när ska det ätas? när är kalle? när kommer tomten? NÄR KOMMER SNÖN?? Jag ska försöka lära mig nån snö-dans tills imorgon, får väl va uppe hela natten å dansa om det ska vara vitt tills imorgon..Mycket ska ordnas.. kan sätta en femhundring på att jag kommer få köra till BB också..kanske ska knappa in karolinska på gps:en? Jag hittar då inte dit!

Jag sitter på jobbet nu, min sista dag för i år! det är så skönt..ledig till den 12:e. Å va jag ska göra ingenting! Blir lite träning, lite micke å lite syrran med nya bebisen (när den nu kommer).
hmm...undrar vad jag faktiskt ska göra alla dagarna? Måste ju kunna supa mig full nån dag? Sprit är ju inget jag behöver fundera på...hela jäkla kylen är full med alkohol.

oj...nu måste jag jobba(?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0